Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с достигането до оптимална температура

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колегата Read e напълно прав. А на теб ще кажа че колата ти е кочина ако се отнасяш към нея като такава. Но всичко си е въпрос на личен избор. Аз съм се нагледал на "баровци" с AUDI, скрили по една газова и молещи на бензиностанцията тайно да им сипят газ за 10 лева.
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
      Като не можеш да поддържаш Алфа, не си купуваш Алфа.

      Всичките тея цигании термостат от Рено, тампон от Лада, маховик втора употреба, рециклирана шайба колянов вал, масло 5литра за 35лева.
      После скъпи били частите ама и фалшиви.
      Някой неща по тия коли и купуваш квото трябва или хвърляш пари в кофата.
      Термостат различен от Бер и дебитомер различен от Бош си е автогол отвсякъде.
      То колите не трябва и да се чипват и ремапват, но масово се прави. А термостат от Рено 5 е удачен вариант, при който смяната става за 15-ина минути. В багажника имам в един плик чисто нов маркуч с напъхан в него термостат от 5-ца. Ако се наложи смяна, всичко се случва бързо и на полеви условия. А твоят термостат ако се счупи, познай колко време ще го сменяш. По отношение на температурата според мен компромиса е да сложиш BEHR, вместо Calorstat от 5-ца.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #18
        Термостат се сменя на 5 - 6 години веднъж. Какви са тия нужди от един резервен в багажника. Едно време така си карахме ладите с чукчета и платно за горивна помпа под ръка
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #19
          Чак пък на 5-6 години...
          Моя си е оригиналния. 20та година вече кара, скоро ще го женя и апартамент ще му купувам.
          156 2.0TS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            То колите не трябва и да се чипват и ремапват, но масово се прави. А термостат от Рено 5 е удачен вариант, при който смяната става за 15-ина минути. В багажника имам в един плик чисто нов маркуч с напъхан в него термостат от 5-ца. Ако се наложи смяна, всичко се случва бързо и на полеви условия. А твоят термостат ако се счупи, познай колко време ще го сменяш. По отношение на температурата според мен компромиса е да сложиш BEHR, вместо Calorstat от 5-ца.
            +1 Преди 10 години доста я глезих,но ако сега ми направи номер ,веднага ще и бодна един от Рено.
            Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

            Comment

            Working...
            X